خانه ی دوست

اسم من بهاره،امیدوارم از این وبلاگ خوشتون بیاد

خانه ی دوست

اسم من بهاره،امیدوارم از این وبلاگ خوشتون بیاد

 

 تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

 

 

سلاممممممممممممممممممممممم به دوستای خوبم   

 

چیکارا می کنین با این اخر سالی؟ 

 

دلم براتون خیییلییییییی تنگ شده 

 

با ۴ سوری چیکا کردین؟۴ سوری ما که خیلی با حال بود  تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

 کلی حال کردیم و خندیدیم 

 

خلاصه جا تون خیلی خالی بود. 

حالا از این موضوع بگذریم با لباس نو تون حال می کنین 

 

با خونه تکونی چیکارا کردین...واییییییییییی من که جونم در امد 

 

دختر کاری هستم حالا از خودم تعریف نمیکنم یه وقت ریا نشه   ولی جونم در امد  

 

راستی دیدین وبلاگ تکونی کردم کلی خاک گرفته بود.خدمات وبلاگ نویسان جوان               www.bahar22.com حال کردم با این همه تحول راستی  یادتون  

 

باشه هیچکس کمکم نکردBegging.                                                                                       فردا نیاین بگین بهار بیا کمک کن که یکی میزنم تو گوشتون  از ما گفتن. 

 

 

سال ۱۳۸۹ رفت.سال بدی نبو ولی خوبم نبود حالا که رفت خدا بیامرزدش پشت سر مرد که حرف نمی زنن.هرچند که همه روزای خدا خوب ماییم که بدش می کنیم 

 

امیدوارم سال ۱۳۹۰ سال خوب و پر از شادی و نشاط باش برای همه باشه 

 

  

به امید سالی خوب برای همه ایرانیا  

 

التماس دعا    تا سال ۹۰ بای

 

 

 

 

  

نظرات 3 + ارسال نظر
leyli جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:59 ب.ظ

avalan k webe no mobarak!!!key biaym shirini bokhorim???doyoman!k 4shanbe soory khosh gozasht naaaaaaaaaaaaaaaaa???mani khosh gozashtanam famidim!!seyomaan!to 2khtare kari hasti???b keC begoo k nashnasat :-)

میلاد چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:43 ب.ظ http://MHTXpressLove.com

سلام خوفی
وبلاگ نو مبارک
ان شاءالله چرخش بچرخه

سلام مرسی،نو نیست

مانی چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:24 ب.ظ

با سلام من می بینم که چقدر برای این وبلاگ زحمت می کشی من دنبال چند تا نویسنده ام اگر مایل به نویسندگی در وبلاگ من را داری می توانی یکی از نویسده گان شوی اگر مایل هستی رمز . نام کاربری را برام بفرست تا تو با این نامی کی دفوست داری یکی از نویسده گان کنم
شرایط را بد می رستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد