خانه ی دوست

اسم من بهاره،امیدوارم از این وبلاگ خوشتون بیاد

خانه ی دوست

اسم من بهاره،امیدوارم از این وبلاگ خوشتون بیاد

خواهی رفت

تو از این دشت خشک تشنه روزی کوچ خواهد کرد  و

اشک من تورا بدرود خواهد گفت

نگاهت تلخ و افسرده است

دلت را خارخار ناامیدی،آذرده است

غم این نا بسامانی،همه توش وتوانت را از تن برده است

تو را کوچیدن از خاک،دل بر کندن از جان است

تو با چشمان غمباری که روزی چشمه ی مهتابست

واینک حسرت افسوس بر آن سایه افکنده است

                 خواهی رفت

واشک من تورا بدرود خواهد گفت

نظرات 1 + ارسال نظر
ارام چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:55 ب.ظ http://ghasam.blogsky.com

سلام خوبی؟؟

وبلاگ خوبی داری با مطالب زیبا !

خوشحال میشم به وبلاگ من هم سربزنی و نظرتو راجع به تبادل لینک بگی

ممنون

فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد