خانه ی دوست

اسم من بهاره،امیدوارم از این وبلاگ خوشتون بیاد

خانه ی دوست

اسم من بهاره،امیدوارم از این وبلاگ خوشتون بیاد

نظرات 4 + ارسال نظر
ارغوان جمعه 5 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:22 ب.ظ http://www.Dokhtaraneh.blogfa.com

سلام
وبلاگ جالبی دارید....از خوندن مطالبتون لذت بردم....
خوشحال می شم اگه به وب منم سر بزنید و نظرتونو بگید....
منتظرتونم....

download zehn شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ب.ظ

سلام اولین اشنای من. میدونی میخوام یه تشکر ازتون بکنم چون اولین کسی بودی که یادم دادی چجوری وبلاگمو راه اندازی کنم .. خیی خیی ممنون که به منم سر زدی لطف کردی . شرمنده که نتونستم اپ کنم ولی به همین زودی کلیپ و مطلب میزارم
خب دیگه زیادی نوشتم . تا بعد مواظب خودت باش . .... ...... ........... ..................

زهرا جونت دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:53 ب.ظ

سلام.وبت خیلی خوگشل تر شده.باریکراستی این متن گریه رو از کجی اوردی؟

زهرا جونت دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:57 ب.ظ

اقا این عکسی که واسه نظرام میاد خیلی جشته>بای گلم/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد