خانه ی دوست

اسم من بهاره،امیدوارم از این وبلاگ خوشتون بیاد

خانه ی دوست

اسم من بهاره،امیدوارم از این وبلاگ خوشتون بیاد

آقا جون

آقا جون نمی دونم الان صدامو می شنوی 

آقا جون نمی دونم درد و دلامو می شنوی 

 

نمی دونم که اصلا منو قابل می دونی 

من سر تا پا گناه و ایا ساءل می دونی 

 

آقا جون اومدم امشب عاشقی یادم بدی 

یا به قول آدما دیونگی یادم بدی 

 

راستی دیدی آدما دیگه انگار دل ندارن 

تو سلاح،بمب کینه دیگه مشکلی ندارن 

 

دیدی مردم این روزا یادشون رفته مروت 

مهربونی کشک بابا،کو جون مردی؟کو غیرت؟ 

 

دیدی جمعه ها تو ندبه جمعیت غوغا ندار 

دیگه مهدی (عج) حرمت بین ما ندار 

 

دیدی روزا عاشورایی،حرمت حسین و شکستن 

دیدی زن ها مردشدن،مردا شدن زن 

 

دیدی ایام محرم کوچه ها سیاه نمی شه 

دیدی مسجد چه سرد دیگه توش غوغا نمی شه 

 

آقا جون خلاصه ای جا دیگه تعریفی ندار 

بازم این جمعه گذشت وبازم این جمعه گذشت...... 

 

                                        چی بگم دلم جز این چاره ندار 

 

(seven)

     از پشت شیشه عینک،استاد 

 

     سرزنش وار مرا می نگرد 

 

     گویی میداندچه ها دردل من میگذرد 

 

    می کند مطلب خودرا دنبال  

 

    بچه ها عشق گناه است،گناه 

 

    وای بر دل رسوای کسی،لشکر عشق بتازد بی جا 

 

    مبصر،امروز نامم را خواند بی خبر داد کشیدم:غایب 

 

    رفقایم همگی خندیدند 

 

     که جنون گشته به طفلک غالب 

 

     رفقایم هیچ نمی دانستند که من اینجا،دل جایی دیگر 

 

     دل آنها در پی درس و کتاب، دل من در پی شیدایی دگر