خانه ی دوست

اسم من بهاره،امیدوارم از این وبلاگ خوشتون بیاد

خانه ی دوست

اسم من بهاره،امیدوارم از این وبلاگ خوشتون بیاد

سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم 

خوبین؟ 

وایییییییییییییییییییییییییییییی 

 

چقدر دلم واستون تنگ شده 

 

واقعا شرمندم. مدرسه ها اومد و من نتونستم بیام  

 

از اینکه نظر دادین واقعا ممنونم. 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا جونت چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:50 ب.ظ

هی بدک نبود.اول بگو باکی میخواستی بری پارک؟

زهرا جونت چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:58 ب.ظ

بقیه خاطراتتم بنویس اما سعی کن همش راجعبه من باشه/اما میدونم خوبی هایی که من درحق توکردم این جا جا نمیشه.اما تو بنویس نتیجش میبینی

بله حق با شما ست وصف خوبی های شما در گنجایش این وب نیست دوستتتتتتتتتتت گلمممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد