خانه ی دوست

اسم من بهاره،امیدوارم از این وبلاگ خوشتون بیاد

خانه ی دوست

اسم من بهاره،امیدوارم از این وبلاگ خوشتون بیاد

آقا جون

آقا جون نمی دونم الان صدامو می شنوی 

آقا جون نمی دونم درد و دلامو می شنوی 

 

نمی دونم که اصلا منو قابل می دونی 

من سر تا پا گناه و ایا ساءل می دونی 

 

آقا جون اومدم امشب عاشقی یادم بدی 

یا به قول آدما دیونگی یادم بدی 

 

راستی دیدی آدما دیگه انگار دل ندارن 

تو سلاح،بمب کینه دیگه مشکلی ندارن 

 

دیدی مردم این روزا یادشون رفته مروت 

مهربونی کشک بابا،کو جون مردی؟کو غیرت؟ 

 

دیدی جمعه ها تو ندبه جمعیت غوغا ندار 

دیگه مهدی (عج) حرمت بین ما ندار 

 

دیدی روزا عاشورایی،حرمت حسین و شکستن 

دیدی زن ها مردشدن،مردا شدن زن 

 

دیدی ایام محرم کوچه ها سیاه نمی شه 

دیدی مسجد چه سرد دیگه توش غوغا نمی شه 

 

آقا جون خلاصه ای جا دیگه تعریفی ندار 

بازم این جمعه گذشت وبازم این جمعه گذشت...... 

 

                                        چی بگم دلم جز این چاره ندار 

 

(seven)

نظرات 6 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:30 ب.ظ http://1w1p.blogsky.com

سلام بهاره خانوم.
خوبی؟
هم وبلاگت خیل قشنگه.
هم مطالبت.
مخصوصا این مطلب آخر.
-
به من سر بزن.
خوشحال میشم
-
در پناه خدای مهربون همیشه شاد و موفق و پرانرژی باشی.

مرسی،چشم حتما.ممنون

زهرا دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:08 ب.ظ

سلام.اسم رو عوض کردم تاخودم به زور به کسی نچسبونم.راستش خیلی از این شعر خوشم نیومد اخه هیچ اهنگ و قافیه نداشت.بعذشم امسال محرم همه جا سیاه شده بودو مسجد هام غوغا داشت.ا

سلام،نه دوست خوبم مثل فدیما نبود

leyli دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ب.ظ http://kavire-teshne.blogsky.com

sallam sheret ghashang bood,in poste ghabliam kheeeeeyli ghashang bood,rasti in seven chie oonvaght zire in shere?

یک راز اون seven تو کفش باشین

حسین پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ب.ظ http://1w1p.blogsky.com

سلام
خوبی؟
ممنون که بهم سر زدی. خوشحالم کردی
عید گذشته و عید نرسیده بهار به بهار خانوم مبارک.
لینکت کردم. باز هم منتظرتم.

فابرگاس یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 ق.ظ http://www.f5a.loxblog.com

دلم گرفت ای هم نفس /پرم شکست تو این قفس / تو این غبار ...تواین سکوت ... چه بی صدا نفس نفس / اسیر نامهربونیها دارم ازغصه میمیرم/ رفیق روز تنهایی یه روز دستاتو میگیرم......
سلام وبلاگت عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییه

زهرا چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:35 ب.ظ

سلام دوست خوبم.متن این دفعه یه حس دیگه ای داشت.ببخشید میتونم بپرسم اسم نویسندش چیه؟راستی منم حاضرم کمکت کنم.گردگیری بامن>ببین چه قدر خوبم.هرکاری داشتی بگو گلم

گفتن،نگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد